onsdag 5 februari 2014

Om tre dagar är vi i Spanien.

Och jag har lagt min fasta hand över utresan, så får Nisse bestämma allt när vi landar.
Om han vill, alltså.
Oavsett chefar jag när vi ska åka, och eftersom jag är en tidsfascist och planet lyfter 06.05, har jag beslutat att vi ska åka från Söder klockan 03.00.
Då är vi på Arlanda strax innan fyra, kan parkera och ta busen till terminalen där vi ska lämna vinterkläderna i någon form av förvaring. Sedan ska vi checka in och lämna väskor, jag kan dricka kaffe, och vips är det boarding.

Nu har jag ätit klart mina points och ska bada.
Sedan ska jag klippa av ett par jeans, det kommer att bli perfekta shorts!

6 kommentarer:

Agneta sa...

Gud så underbart med sol och värme! Ha en riktigt härlig resa!

Kati sa...

Jag är likadan när jag ska resa någonstans Speciellt om det involverar flyg. Tidsfascist!

Åsa Hellberg sa...

Tack, det ska bli underbart!

Åsa Hellberg sa...

Japp, jag förstår precis!

Sus sa...

Vi är tidsfascister båda två. Alltid ute i god tid. Det finns ingen anledning att inte vara det.

Åsa Hellberg sa...

Precis min åsikt:)