söndag 27 november 2011

Direkt när jag såg vilka jag skulle dela tvättstuga med

visste jag att det skulle gå åt fanders.
Det här paret tvättar ungefär en gång i månaden och står man inte och vaktar så snor de både torkrum och tumlare utan att blinka.
Dessutom håller de inte tider, alltså är det lika illa att komma efter herrskapet som att vara där samtidigt.

Jag tycker mycket illa om andra människors kläder, vare sig de är tvättade eller inte, alltså knuffade jag ihop det jag var tvungen till för att också få plats med det som jag inte tumlar.
Sonen föreslog att jag skulle riva ned det från tvättlinorna i en tvättkort, men jag är för mesproppig för det.
Och som sagt, det är äckligt.
Andras underkläder.
Hu.
Grr.

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag ÄLSKAR min Siemens :-) Av ännu fler anledningar nu ;-)

Shamrock sa...

Fattar inte. Har ni inte egna tvättider?

Åsa Hellberg sa...

Jo, vi har egna tider. Men vissa SKITER i det.

Joanna Björkqvist sa...

Fortfarande är det en av de saker som jag njuter allra mest av när vi bor i hus; att vi har en EGEN tvättstuga där jag kan tvätta precis när jag vill. Till och med på natten om det kniper.

Och ingen är där och bråkar och ställer till det.