torsdag 10 november 2011

Min plan var att ge er

ett foto på mina nya fina rosa fluffisar, men det sprack av någon anledning.
Jag är för trött att gräva i orsaken, alltså får ni inbilla er hur jag viftar med fötterna och ser snygg ut (?).

Övrig information om denna dag framåt:
- Jag ska se Grey´s som jag gör varje dag 17.05.
- Mat idag; fläskfile och larviga mängder broccoli.
- 22.00 Ted Danson i Skål. Fråga mig inte varför jag gillar den serien, jag har inte ett enda gott skäl.

I morgon är det fredag.
Tjohej.

3 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Larviga mängder broccoli låter extremt nyttigt - tur att du rundar av med en bar sedan, om än en fiktiv sådan! ;)

Shamrock sa...

nu är han ju med i CSI oxå

Susanne B sa...

Hej! Jag blir så genuint glad över att läsa om dina tv-vanor! Det låter så mysigt :-) Ha en fin fredag. /S