måndag 5 mars 2012

Dagens skrivinsats ger jag

fyra av fem böcker.
Ett par sidor till hade renderat det högre betyget, å andra sidan stannade jag mitt i ett kapitel vilket är bra när jag ska fortsätta en annan dag.

För övrigt vill jag klaga på att jag har haft PMS (eller nåt) i detvå kroppsdelarna på bröstkorgen i ett par veckor. Det är kattens rastplats och just nu gör det bara ont när han vill lägga sig där.
Och på tal om det. Det börjar pratas om vårtecken på bloggarna jag följer.
Jag har ett:
Katten vill ligga på balkongen när han inte får ligga på min hylla.

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

O ja många vårtecken! Ett här är att misse måns vill vara ute på nätterna igen;) Låter inte bra med ditt onda...kolla ändå!!

Kramar
Adela

Tove Kungsholmen sa...

Bra där! Själv har jag skrivit massor även om det inte är på en bok men väl på en annan viktig grej.

Ger mig fem av fem böcker! Eller intervjuguider eller wtf...fem nåt!