fredag 11 maj 2012

Jag tänker på Kerstin Ekman.

Varför jag tänker på just  henne vet jag inte.
Anyway, så tror jag att hon är en betydligt coolare katt än jag.
Hon sover säkert gott på nätterna och bryr sig inte så alldeles värst om boksläpp och kommande böcker.
Troligtvis har hon ett litet leende i mungipan när hon väl vaknar, mycket väl medveten om att hon inte har något att oroa sig för. I alla fall inte när det gäller hennes böcker.

Nu har jag inte läst ett enda av Ekmans alster. Hade jag sovit bättre om jag hade gjort det?

Band går aldrig att backa, men det är aldrig för sent att ta tag.
Jag börjar med "Grand final i skojarbranschen."

2 kommentarer:

...om bland annat... sa...

Jag har läst en hel del av hennes böcker och gillar dom skarpt. Även denna sista som var lite annorlunda skriven för att vara av henne. God läsning!

Åsa Hellberg sa...

Tack, Anna. Jag ser fram emot det.