söndag 14 oktober 2012

Tja, jag skrev klart kapitlet i alla fall.

Möjligtvis provar jag att påbörja nästa när vi har ätit. Jag inbillar mig att jag inte kan skriva på kvällen, att det bara är redigering som funkar då.
Det känns som jag får mest gjort på morgonen ... om jag kommer igång. Drar jag på det för länge är det svårare.
Men jag tänker ofta att jag ska prova ett kvällspass.
Så. Kanske idag.
Kvällens film på fyran vet jag inte riktigt vad jag tycker om.
"All about Steve" med Sandra Bullock och Bradley Cooper.


















Jag har sett den en gång och jag har för mig att den var okej men inte mer.


4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Hmm...har tänkt se den, gillar Sandra.
Skrivandet funkar likadant för mig, nada på kvällen men på morgonen bara man får vara ifred :-)

Shamrock sa...

Den har jag missat helt och jag som gillar Sandra Bullock. Får se om jag orkar det är ju ändå söndag...

Åsa Hellberg sa...

jag provade igår kväll och det funkade faktiskt.

Åsa Hellberg sa...

Det är inte hon som är problemet i den här filmen.