onsdag 8 maj 2013

Efter en liten vända med min N:s

manus, tänker jag lägga mig raklång i soffan med katten på magen och se på Greys.
Trailern varslar om dramatik.

För övrigt är jag inne på dag tre av mitt "äta åtta timmar och fasta i sexton", och det går alldeles utmärkt. Kroppen funkar fint, jag känner mig "lättare" (även om jag inte är det) och det är inte alls så att jag vråläter när sexton timmar har gått.
I morgon är det söndag och jag ska göra research.
På en flygplats.

Om jag har tur kanske jag möter Simona och Pernilla som är på väg hem från New York!


2 kommentarer:

Kati sa...

Det där tycker jag låter intressant, läste också artikeln om det. Tror jag ska prova någon dag för att se hur jag mår. är ändå så ohungrig halva dagen att det borde funka.

Åsa Hellberg sa...

Ja, det ska vara jättenyttigt sägs det. Celler förnyar sig och förbränningen står på topp.