fredag 8 november 2013

Vi tar det från början.

14.30 Tupplur.
15.20 Vaknar, duschar och gör något med håret.
15.45 Sminkning. Än så länge är allt frid och fröjd.
16.15 Hårfix. "Frisyr." Det går inte alls bra.
16.30 Håret fortfarande åt helvete.
16.40 Tofs. Såklart. Att jag inte tänkte på det från början.


















16.45 Var är mina nylonstrumpor?
16.55 Men va fan.
17.00 Fulstrumpor och stövlar på.
17.01 Klänningen.
17.02 Herregud, boopsen!
17.05 Säkerthetsnål? Någon? Men vad fan, en säkerhetsnål???
17.10 Hänger tillbaka jättedyr klänning i garderoben.
17.12 Sätter svärande på mig något annat. Sonen stänger dörren till sitt rum.
17.17 Joggar till bilen.
18.00 FEST! Är en halvtimme försenad, men åh, FEST.
18-23.30 Åh vilket Party!

Agnes Hellström och Caroline Eriksson

Sofia Scheutz, Anna Käll och Simona Ahrnstedt

Handen tillhör stressforskaren Dan Hassan som lärde Simona
 och mig hur vi ska hålla huvudet när vi skriver.















































23.30 Kör hem kollega.
00.00 I förorten igen.
00.01 Snubblar på fladdriga byxor, kör knä i backen, armbåge i bervägg. Klarar huvudet och går försiktigt hemåt. Det har varit en fantastisk kväll!

Fler bilder hos Simona!

6 kommentarer:

Caroline Eriksson sa...

Kul att ses och grattis till nya boken! Ja, visst var det en trevlig kväll? (Har dock fortfarande inte hämtat mig helt från blixten i din mobilkamera...;-))

Simona sa...

Ja! Det var härligt! Älskar massage-bilden!

HOUSE of ADELA sa...

Lite stimmig em/kväll som jag kan känna igen mig i ;)), men den ordnade ju upp sig!
Stort GRATTIS till din nya lägenhet med och bok! Hej vad de går och vad det händer nya saker här!:))

Kramar
Adela

sandra sa...

AH.
det var en klänning från DVF, eller hur?
Köpte två stycken, så fina, men tyvärr ramlade brösten ut.

Ebba Range sa...

Oj, det där sista låter mindre bra. Uppgång och fall på den!

Åsa Hellberg sa...

Sandra: JA! Men jag hoppas på säkerhetsnål till nästa gång:)