onsdag 25 juli 2012

Dagens tjocka soldis var skönt.

Trots att solen inte syntes var det fullt på stranden.
Jag och min lilla radio satt på badhanduken och lyssnade på ett utmärkt sommarprogram med Marika Carlsson.
När vattnet var slut i flaskan var programmet slut på radion, och då gick jag hem och stekte en kycklingfilé. Till den åt jag en tomat. En timma senare var jag så hungrig att jag var tvungen att äta en macka med räkor på.  Mums.
Nu är jag hungrig igen men det struntar jag i.


Jag ska dricka vatten och titta på dansare.

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Usch för att vara hungrig :-(

Simona sa...

Jag dricker grönt te och kollar också på dans- Älsk!

Åsa Hellberg sa...

Det går över om man dricker vatten och borstar tänderna!

Åsa Hellberg sa...

De är grymma. Och små! Eller så är programledaren jättelång.