måndag 23 juli 2012

Ska vi börja med maten?

Färsk pasta med en ljuvlig kantarellröra och sedan vinbärspaj med vanlijglass och kaffe. Fattar ni?
Jag bara satt och blev serverad!

Sedan fick jag titta i Simonas researchpärm för "Betvingade." Jag kan nog inte ens beskriva hur omfångsrik - och välorganiserad - den är.
Bilden ger bara en hint om allt material hon har samlat in för att kunna skriva en roman som utspelar sig på 1300-talet.

































Jag hade tänkt få en fin bild på mig och Simonas katter, men de var inte ett dugg pigga på
det. Tvärtom, skulle man kunna säga.
Vill ni se bilder på dessa fina siameser får ni göra det på hennes blogg.

Åh, vad det var trevligt.
Hade jag varit ni hade jag varit jätteavundsjuk!

2 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Blä!

Unknown sa...

Ja, vad sjutton tror du vi är! Det är inte för inte vi knappt vill kommentera detta inlägg. Vänta bara tills jag kommer till Stockholm...