fredag 6 juli 2012

Men vad konstigt det blev idag då.

Jag är i full gång med redigeringen och ska ägna de sex närmaste dagarna åt den. Idag gjorde jag ett avbrott för att åka till en polisstation och skaffa ett nytt pass till min son.
Vi kom tjugo i tre, fem i såg vi anslaget som sa att vi måste ha kontanter, och klockan tre stod jag vid en bankomat när sonen ringde och sa att passansökan stängde klockan tre och att jag kunde strunta i att ta ut pengar.

Istället tog vi en ny väg hem, hjälptes åt att handla och pratade om relationer.
Herrejösses vad trevligt det är att ha en snart arton.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

men tog de inte kort?! vilken tid lever de i - stenåldern?

Fru Venus sa...

Håller med Shamrock, och dig, det är fint när de nästan är vuxna :-) Kvällskram!

Åsa Hellberg sa...

Det var sönder i Flemmingsberg där vi var.

Åsa Hellberg sa...

ja, det är så härligt.