söndag 29 september 2013

Stackars, stackars, stackars

Colin Firth, som har varit med i filmen som just nu visas på fyran.
Inte ens jag står ut med att se den.
Jag städar istället.

Det är det där när man vet att man ska flytta ... Jag Man struntar liksom lite i hur det ser ut, tills kaoset har trängt sig in i sängen och jag man inte längre kan ligga där för att jag man inte får plats bland alla grejer.

Så, Colin Firth kommer inte att hålla mig sällskap.Jag lyssnar istället på vem-vet-mest, och skriker ut mina inte alltid så korrekta svar medan jag slänger allt som ska slängas där det ska slängas.

Idag får jag nycklarna till andrahandslägenheten.
Tjohej not so much, men vi är i alla fall på väg.

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Vet hur det känns, flyttat in till stan idag efter sex månader ute vid havet. Har inte städat i stan sen i....mars?

Åsa Hellberg sa...

Visst är det förfärligt :)