tisdag 7 januari 2014

21.00 idag. Sound of music.

På ettan.
Ni som följer True Blood ska visst känna igen von Trapp.
Jag följer amerikanska idol och känner därför Maria.

"Amerikansk musikalshow från 2013. Den klassiska Broadwaymusikalen i ett stort tv-event som direktsändes av amerikanska NBC i december. Här ser vi den True Blood-aktuelle Stephen Moyer i rollen som Georg von Trapp och Grammy-vinnaren Carrie Underwood som Maria. I övriga roller: Laura Benanti, Christian Borle, Audra McDonald m.fl."

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag har bänkat mig vid TV. Älskade den musikalen som barn och nu ska jag kolla igen

Snäckskalsdalen. sa...

Nej, det får nog vara för min del. Det är Julie Andrews och ingen annan för mig. Eller också inte, vi får se.....

Hanna Lans sa...

Jag försökte, det gjorde jag. Men Carrie U är ingen Julie A. Var tvungen att sluta titta. :(