lördag 18 januari 2014

Jag hade lika mycket energi som vanligt, när jag åkte på releasefest för två dygn sedan.

Och där tog den plötsligt tvärslut och jag fick åka hem eftersom jag var så trött, så trött.
Igår var jag också tokslut och idag är jag lika trött trots att jag sov mer än en timma på eftermiddagen, och väldigt länge i morse.

Visst är det tur då att jag fortfarande har semester i exakt två veckor till. Jag tror att jag på många sätt har samlat ihop till den här tröttheten. Flyttar, oro, klimakterie och störd nattsömn ...
Är lättrörd som tusan och idag grät jag floder när jag tittade på "Stjärnorna på slottet."
Jag träffade Maria Lundqvist en gång när jag var sisådär18 år ( och hon ett år yngre). Vi var båda med i slutaudition till en teveserie. Hon fick en roll, det fick inte jag.
Jag ska bli skådespelerska, sa hon så bestämt att alla trodde på henne.

Jag vilar på, och ni också förhoppningsvis.
I morgon är det söndag, det är också en ruskigt bra dag.




Inga kommentarer: