måndag 10 september 2012

Det känns som en evighet sedan jag skrev på

mitt nya manus, men idag är det dags.
Det betyder förstås skrivstuga.
Dagens lilla nätta kostar runt 150 miljoner och för det får ni följande (och en massa kompisar):

Den imponerande lyxvillan med fem gästlägenheter ligger på en parkliknande tomt i Nova Santa Ponsa och har direkt utgång mot golfbanan. Fastighetens totala tomtyta är på 7190 kvm, en boyta på 1263 kvm, ett flertal öppna och inbyggda terrasser och altaner på ca 376 kvm, ett fantastiskt poolområde, egen tennisbana och allt omgiven av en enastående vacker trädgårdsanläggning. På entréplanet i huvudbyggnaden finns salongen med öppen spis, matsalen, kontoret, baren, hemmabion, pokerrummet, köket som är komplett utrustad, frukostrummet intill, det speciella ”Versace”-rummet samt gästtoaletten. Nästan alla rum på detta våningsplan öppnar sig mot ett flertal solterrasser, diverse lounge-områden för både sol och skugga och mot sommarköket. Här finns också det mysiga sommarhuset med lounge och baren samt den uppvärmingsbara swimmingpoolen. I övervåningen ligger huvudsovrummet med badrum en suite, privat salong med öppen spis, matsal eller frukostrum med pentry, ett badrum med dressingroom till ”henne”, ett badrum med dressingroom till ”honom” samt ett gym. Här uppe finns också ett flertal sköna solterrasser att tillgå. Därutöver finns 5 gästlägenheter i huset. Två av lägenheterna är inredda med vardera två sovrum och två badrum en suite. De andra tre lägenheterna har var sitt sovrum med badrum en suite. Övriga faciliteter av detta underbara boende är luftkonditionering varm/kallt, video intercom, alarmanläggning, rörelsedetektorer, automatiskt bevattningssystem för trädgården, vinkällare, gym, bastu och jacuzzi. Det finns garage för fyra bilar och p-platser för upp till 20 fordon.

9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Den skrivarlyan är nog så stor att den inte får plats i min dator för jag får inte upp den......men jag tror dig, den är säkert jättefin! Bra med många toaletter.....

Åsa Hellberg sa...

haha, jag hade glömt att lägga in länken. Tack!

Ninas skrivarlya sa...

Tänk vilka böcker man skulle kunna sitta och skriva där... Inspirationen finns ju liksom runt omkring en...

Anonym sa...

WOW! (Mållös :) ).

Anne Jonsson sa...

Är ditt nya manus en helt ny berättelse eller har den anknytning till Sonja den också?
Jag blir så nyfiken...tycker du är fantastiskt duktig som kan skriva så fort och mycket!!
Du inspirerar verkligen.

Åsa Hellberg sa...

Helt ny. Sonjas tredje bok läggs åt sidan så länge.
Jag vet inte om jag skriver så fort och mycket, men det kanske jag gör.

Åsa Hellberg sa...

häftigt va?!

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst skulle det vara kul att åka dit ett gäng. Inte själv, det blir nog väl ödsligt.

Anneli Stålberg sa...

Inte illa, inte illa. Det är bara att sälja en och annan bok så ... :)