söndag 13 januari 2013

Stooora kycklingfileér,

Stek lätt på båda sidor och in i ugnen på 200 grader 15 minuter (jag skär ett snitt i dem så att de verkligen blir klara.)
Herrejösses, de blir himmelskt goda.

Kvällens film heter "Galen i kärlek", med Jack Nicholson och Diane Keaton (som tyvärr alltid är samma "karaktär" i de filmer jag har sett med henne. Eller så spelar hon alla roller på samma sätt? Jag vet inte vilket som är vilket med henne. Jag vet bara att Meryl Streep aldrig gör samma roll två gånger. Inte vad jag har sett i alla fall.)
Filmen är bra, Keaton till trots.
21.00 på femman.




2 kommentarer:

Anne Jonsson sa...

Jag är lite nyfiken på den där nya romanidén du fick för några dagar sedan.
Har du börjat arbeta med den? Är det samma genre som förut, dvs romantisk komedi?

Åsa Hellberg sa...

Den maler i huvudet, och ja, samma genre:)