onsdag 30 januari 2013

Visst längtar vi lite efter gröna löv?

Jag vet i alla fall att jag gör.

Igår rattade jag Forden upp för backen till Fåfängan. Det får man säkert inte, men det var ju inte direkt någon kö upp om man säger så.
Väl där var det iskallt. Men vackert.
Jag borde verkligen åka dit en grön dag istället för mitt i vintern även om utsikten över Stockholm är magisk vilken årstid som helst.

Min förort är så grå idag att det är svårt att urskilja de grå husen från de grå träden och den grå luften för att inte tala om den grå spegelbilden.
Alltså har jag gjort bloggen grön och lagt in en bild på mig, i grönt.

Tjohej.


4 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag längtar efter det gröna och bilden på dig är jättefin! Idag har vi soldis. Känns skönt att kunna se lite blå himmel mellan lågtrycken. :)

Åsa Hellberg sa...

Ni fick väl ert igår?
Här är så grönt nu att det sticker i ögonen. Det är bra:)

Anonym sa...

Har de öppet på vintern också?
Jag har ju sagt att grönt passar dig - det syns så tydligt när man ser bara grönt nära din bild.

Sanna

Åsa Hellberg sa...

Haha, nej, inga serveringar var öppna men man kunde i alla fall komma dit.