fredag 15 februari 2013

Och på mitt nya förlag Forum

har jag vänner: Suzanna Dilber och Anna Fredriksson kommer också ut där. Och Frida förstås. Jag tror att hennes första bok kommer nästa vår.
Underbara kvinnor som jag är så glad att få kalla vänner.

I veckan ska jag träffa min förläggare och sedan drar jag igång redigeringen. Den har fått vila lite under förhandlingarna med nu äntligen kan jag börja igen.
Hurra!

I helgen ska de unga tu och katten få ha lägenheten för sig själva. Jag packar en liten väska och åker till söder där N bor.
Datorn får följa med; två dagar utan den är mer än jag klarar av.
Alltså tror jag bestämt att vi hörs vi i morgon.
Och om inte, så önskar jag dig en härlig helg!

Ps, ursäkta alla uppdateringar i det här inlägget, jag skriver som en kratta!!!

6 kommentarer:

Simona sa...

Me so happy! Hurra! Pusspusspuss.


//S

Hanna Lans sa...

Stort grattis! Glömde av att förlagsbranschen är långsam, såg att boken finns i handeln först 2014. Men den som väntar på något gott ... :)

Annika Estassy sa...

Sötaste Åsa, jag är så OTROLIGT glad för din skull! Du är verkligen värd allt gott som händer dig. Än en gång - Grattis!

Anonym sa...

Detsamma darling! Så himla fint att sitta i samma båt.

Kati sa...

Vad härligt, ha en jätteskön helg och grattis än en gång. Är så glad för din skull. :))

Nina sa...

Congrats!