torsdag 14 februari 2013

Snö i huvudet.

Idag ska man vara försiktig, i alla fall på Stockholms gator.
Själv fick jag ett mindre ras på mig när vi gick till bilen i morse, men snön var mjuk så det enda som hände var att jag blev rejält paff och blöt. Det vore värre om en sådan där klump ramlade i en barnvagn än i huvudet på mig.

Annars då? Jo tack, det kommer lite spännande signaler från min agent, men som med allt sådant gör man bäst i att så länge ta det med en nypa salt. Men jag blir glad för jag behöver signalerna just nu.
I kväll ska jag på agentparty och ska ta Varg Gyllander och Lars Rambe under armarna eftersom jag är en sådan totalt värdelös minglare själv. Utan sällskap kan det hända att jag blir stående i ett hörn men med sällskap tror jag att jag kan vara riktigt trevlig.

Torsdag. Vad gör ni idag?


5 kommentarer:

Kia sa...

Oj!!! Tur att det gick bra!!!!

Anonym sa...

Omskakande att få snöras i huvudet. Tur att det gick bra med dig. Spännande med signalerna. Håller tummarna för dig!

Åsa Hellberg sa...

Ja, men snön var inte hård, däremot vred jag till nacken och det kunde förstår blivit lite knas i den.

Åsa Hellberg sa...

Tack!

Anonym sa...

Glad för din skull - både att du inte blev skadad och att du fått bra signaler (och om jag förstod rätt i nästa inlägg även mer än signaler).
Jag gillar inte heller att mingla - det gör mig väldigt obekväm. Jag går gärna omkring själv om ingen "tar tag i mig" och börjar prata.
Min personlighet är att lyssna in först och då kan man inte ta initiativet därför blir mingel knepigt.

Sanna