torsdag 21 februari 2013

Upp och nedvikt.

Under de senaste två veckorna har jag lyckat gå ned tre hekto, för att sedan gå upp ett och halv kilo   för att sedan tappa ett igen.
Så summa summarum har jag gått upp två hekto när jag hade önskat att jag hade blivit av med två ... kilon.

Nya tag. Drygt tre kvar av de sjuochetthalvtnästan åtta som jag startade med.
Jag får nog räkna med att det går trögare på slutet och har tagit fram mina smaljeans som motivation. Och en förfärlig bild där jag har tre hakor och ett ansikte stort som en fotboll.
"Du har aldrig sett ut så", säger sonen, och det är möjligt.
Men som inspiration är bilden toppen.

1 kommentar:

Guldkorn by Elin sa...

Låter som min track-record på fyra veckor. Otroligt motiverande att fortsätta. Not. Men så gör man det ändå. I morgon väntar ett SPA-dygn i Falkenberg och det finns väl inget man längtar efter så mycket som att lite blekfet få strutta runt i en bikini mitt i vintern. Men åh vad värt ändå! Heja-rop på dig här från Västkusten!