tisdag 12 februari 2013

Tisdag morgon.

Det blir lite copy paste från igår, eftersom de flesta av mina dagar faktiskt ser likadana ut.
Jag går fortfarande i kontraktsväntanstider och det är ... lite tufft att inte veta hur det blir.
Oroligt i magen, ni vet.

Min satsning på att skriva kan ha varit helt fel och då blir det surt eftersom pengar tar slut.
Och när de gör det måste man (läs jag) nog tänka om.
Börja servera igen. Stå i en dörr. Koka kaffe. Bli anställd. Lön varje månad. Semester. Trygg i motsats till otrygg.

Men annars är det bra, tack.
Här kommer en läslya.
Det är väl bara att sätta igång?


5 kommentarer:

Simona sa...

Sweetheart - hundra procent - ETT HUNDRA PROCENT - säker på att det kommer gå bra. Ring mig efter elva så ska jag peppa dig som fan! Puss!

Åsa Hellberg sa...

Tack, du är bäst. Puss!

Hanna Lans sa...

Om inte du är ämnad för att skriva, så vet jag inte vem som är det ... Men det där med pengar, I hear ya! Håller tummarna hårt för att kontraktet kommer snarast!

Andra intryck sa...

Jag är säker på att du kommer fortsätta kunna skriva, vi är många som vill läsa dina böcker!

Izabella sa...

Hoppas, hoppas, hoppas! Håller tummarna för dig!