söndag 10 mars 2013

Kyckling och ugnstekta grönsaker.

Väldigt mycket olivolja.
Jag som älskar fläskkött äter minimalt med det nuförtiden, istället äter vi kyckling i alla dess former.
Min favvis är fortfarande att steka den i ugnen, som idag. Väry lchf och därför bra för mig.

Jag tänkte komma med en rekommendation inför tevekvällen, och det enda romantiska jag hittade var en film på elvan; Closing the ring. Har inte sett den, men Shirley MacLain brukar ju leverera.
(Och hennes brors namn uttalas Oåren Bejdi, om det är så att ni har funderat på just det.)

Ungefär så.
Medan ni ser på film, skjutsar jag till Arlanda.
Flickvännen ska åka hem till Östersund.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Kyckling är helt klart det godaste köttet, tycker jag. Ungsstekta grönsaker har jag aldrig prövat att göra, men det borde jag verkligen.

Shamrock sa...

nej ingen tv för mig ikväll - jag ska läsa romantik istället