onsdag 12 juni 2013

Dagens lässtuga

är underbar. Klicka här.
Det är förvisso fint väder i förorten också, men jag väljer att strunta i det idag.
Istället ägnar jag mig åt att tänka på mina vänner. Läser något en av dem har skrivit, gläds åt en annan som har fått ett efterlängtat positivt besked och skickar goda vibbar till en tredje som har något viktigt på sin agenda.
Ibland blir mina egna problem futtiga. Stora för mig, men i jämförelse ...

Nästa vecka är det midsommar.
Snart är det jul.
Jodå, vänta ni bara.

2 kommentarer:

cyndi sa...

Men åh.
Läsa!

Ja, det vore underbart att sitta där och försöka läsa.
Men har dom aldrig eldat i spisen?
Behövs kanske inte...

Futtiga och stora saker. Ibland virrar dom omkring så man vet intevad som är vad. Ligger vaken och oroar sig för dom futtiga och glömmer bort dom stora.

Tack för lässtuga. Önskar att jag kunde flyga dit en liten stund :-)

God jul i förväg.

Åsa Hellberg sa...

God jul, Cyndi!