onsdag 26 juni 2013

Så. Nu är det som stod i manuset redigerat.

Nu återstår min förläggare kommentarer, och de är många även om det är småsaker.
Jag håller med om 95%, kanske till och med 97.
Det får jag hugga tag i på fredag, för i morgon ska jag och Anna Fredriksson åka och hälsa på Suzanna Dilber på hennes land. Och eftersom jag var i Gränna bara häromdagen så vet jag precis var man svänger av för att hitta till hennes hus.

För säkerhets skull använder jag ändå min GPS.
Det händer att jag tror att jag har lokalsinne, men alltför ofta visar det sig att jag är helt och hållet på fel väg.
Å andra sidan gör GPS:en som den vill också. Senast när jag skulle köra just Anna hem från Suzanna, och då skulle vi bara från en förort in till stan.

Jaja. Det blir bra. I morgon.
Idag ska jag träffa det andra gänget.
Dit tror jag att jag hittar!

3 kommentarer:

Kati sa...

En dag på landet låter väldigt härligt så här års... :) glöm inte myggstiftet bara.

Izabella sa...

Är du i Småland?

Åsa Hellberg sa...

Kati; topp!

Izabella; ska idag, fram och tillbaka:)