torsdag 20 juni 2013

Skåne, väry, väry lovely.

Vi hänger vid poolen och det känns precis så lyxigt som det låter.
En av dem som törs bada.



















Jag badar fötterna. Det räcker, trots att det säkert är närmare 40 grader i solen.
Att åka bil i den värmen utan AC är inte att rekommendera, men att laga den kostar mer än hela bilen så vi har kört den gamla klassikern armbåge i nedvevad ruta.

Vi stannade i Gränna.
Mitt första besök.
Fantastisk utsikt mot Visingsö.














Och ja, det är klart att vi köpte polkagrisar.
Här.
Man kunde se när de bakade dem också.
Jag tror att jag måste skriva en bok om en godiskokerska någon gång.



































Så, nu vet ni vad jag håller på med och ser fram emot era rapporter medan jag väntar på att maten tillagas av någon annan.
Jag sa ju att det var lyxigt!

Inga kommentarer: