söndag 1 april 2012

Jag pratade med en av mina bästisar idag,

och innan jag la på såg jag att vi hade pratat i 2,5 timma.
Det är mycket som måste avhandlas. Väldigt mycket.
En hel del är repriser.
Är sådana jäkligt roliga är de värda att dras sisådär en gång per år.

Dagens garv innefattade hennes exman. Han är så mycket ex att han är totalt ovidkommande i vanliga fall, men idag pratade vi om att det var tio år sedan.
Det var inte så mycket skratt då, det är sällan det är det när någon kommer hem och säger att han ska flytta och ta halva dottern med sig till en ny familj.

Men nu: ovidkommande men föremål för munterhet.
Lite som en clown.

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Visst är det härligt med gamla goda vänner!=)

Kram
Adela

HOUSE of ADELA sa...

....å förresten, vad jag väntar på din bok!!!

Åsa Hellberg sa...

Jag med, Adéla!:)