onsdag 19 oktober 2011

Bilden nedan är från helgen,

idag har jag försökt att klä på mig så kallade vanliga kläder.
Detta under stor möda eftersom min rygg är kaputt. Väck. Körd.
Jag ska försöka vagga iväg till apoteket i centrum och skaffa små rosa piller senare, de vanliga värktabletterna funkar inte alls.
Kvällen jobb på kliniken har jag varit tvungen att ställa in eftersom jag inte ens vet om jag kommer in i bilen.
Världens bästa Ewa tar över (om någon från kliniken läser det här.)

Det är bra att jag kan skylla på utebliven träning, då är det bara att ta tag när det här eländet är över.

3 kommentarer:

Kia sa...

Men stackars du... hoppas du hittar några bra piller.
krya på dig!
Kram

Spader Madame sa...

ojojoj! Hoppas att pillren hjälper pronto!

Åsa Hellberg sa...

Tack hurrni.
Det blir nog bra ... och Spader, du har det nog värre:)