måndag 31 oktober 2011

Joanna

har läst Casanovas Kvinna.

Tusen tack!

9 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Mycket gripande läsning! Vilken grym kvinna du är! Kram!

Maria sa...

Och nu ska Maria läsa den tack vare Joanna!

Den har stått i min bokhylla i snart ett år tillsammans med ca 130 andra böcker som ska läsas (Jag behöver fler timmar på mina dygn!!) men Joanna såg till att den genast flyttade upp till första plats på att-läsa-listan"!

Kollade runt lite här inne oxå och eftersom jag gillade vad jag såg lägger jag till min lilla bild i din fanclub!

Titta gärna in till mig om du har tid och lust!!

Åsa Hellberg sa...

maria; välkommen hiiiiit!

Joanna Björkqvist sa...

Jag älskar när det blir ringar på vattnet i bloggvärlden! :)

Anneli Stålberg sa...

Härliga ringar på vattnet som är mycket välförtjänade :)

Ebba Range sa...

Åhh - jag får hålla med Joanna:-)
Läste boken för drygt ett år sedan, den har inte lämnat mig oberörd många dagar.
Den har fått mig att förstå både mitt eget handlande och andras och att jag i mina unga år helt saknade verktyg.
Heja Åsa vad du är bra:-)

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, vad ni är snälla!

Duktiga Tjejen sa...

Jag läste om den i Joannas blogg och vill också läsa! Kan man köpa den direkt genom dig också eller endast via förlag/nätet? Min bok som snart kommer ut har lite samma tema, fast annat missbruk. Jag ger ut den själv.

Åsa Hellberg sa...

Duktiga tjejen; vad kul, lycka till!
Min bok kan du köpa här till höger, klicka på omslaget så kommer du till en försäljningssajt.
Pocketen är tyvärr slut.