lördag 29 oktober 2011

Dagens

skrivarlya.

4 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Jamensåatt, då ska jag bara skrapa ihop lite pengar, sedan sticker jag :D

My kids' Mom sa...

Hej Åsa,

Jag hittade just din blogg och såg även på Efter tio där du var med. Min första tanke var: Jag är inte ensam, det finns hopp.

Jag har levt som medberoende i 18 år, med min man. Nu har jag äntligen fått hjälp och skall börja ett Tolv stegs program på måndag. Vad är din erfarenhet om det?

Du är en fantastisk inspirations källa. Tusen tack för det.

Mvh,

Anneli

Åsa Hellberg sa...

Anneli ett; när ska vi åka?

Anneli två; varmt välkommen hit.
Du är inte ensam!!!
Bra att du börjar på 12-stegs programmet. Ingen jag känner har ångrat det:)

Kram Åsa

Kati sa...

jag har ett eget bidrag till skrivarlya i min blogg :) den såg helt oemotståndlig ut för mig som är nattskrivare :))