söndag 23 oktober 2011

God morgon.

Frisör?
Kanske.
Det som får mig att tveka är att jag måste sitta ned i att sitta i två timmar - eller vad det nu kan ta att klippa och göra lite slingor.
Så länge jag har ont i ryggen känns det som om jag måste ransonera mitt sittande, i alla fall prioritera vilket projekt som är viktigast, och idag får jag välja mellan manus två och hår.

Jag har inte träffat en frisör sedan 30 april.
Sedan dess har jag skrivit manus ett, och en tredjedel av manus två.
Det avgör allt.
Hårpiff it is.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill man vara fin - får man lida pin, skojade alltid min mormor om när jag var liten och inte tyckte om att få håret borstat.

Men att få håret fixat och bli fin är ju ganska viktigt. Hoppas att du inte behöver lida pin allt för länge bara...

Åsa Hellberg sa...

Vet du, jag tror inte att våra mormödrar skämtade om det:)