lördag 6 april 2013

Jag antar att ni är ute idag.

Det sägs att det är fint väder. Varmt och så.
Själv är jag för ögonblicket helt ointresserad av frisk luft, istället har jag sovit ett par timmar utan att bli särskilt mycket piggare.
Sonen handlar, och idag blir det färdiga köttbullar a´la Mamma scan.
I love halvfabrikat. Det är en lysande idé när orken till annat tryter.

Något dejtande med väldigt underbar man blir det inte idag.
Snyft.
Som tröst bad jag sonen att köpa en stor bytta med chokladglass. En jättestor, gärna med marshmallows som går att tugga pyttelite.

4 kommentarer:

Märta sa...

Men du din stackare! Tandvärk är verkligen inte skoj. Hoppas den saten slutar värka och bråka snabbare än kvickt och att chokladglassen ger åtminstone en smula tröst.

Annika Estassy sa...

Jag lider verkligen med dig, Åsa. Men jag förstår inte varför du ska behöva ha det på det viset! Låter helt galet i mina öron. Kanske läge för ett second opinion?

Åsa Hellberg sa...

Jaaaa! Tack!

Åsa Hellberg sa...

Tandvärk gör ont, det är bara så det är. Tror att det vänder i morgon, då jag har ätit penicillin i tre dagar.