tisdag 30 april 2013

Klockan sju

la jag in tvätten och nu fladdrar den så fint i torkrummen. Ni läste rätt. RUMMEN. Tiddelipom, vad lätt det går när jag får hela tvättstugan för mig själv.
Resten av dagen ska jag ägna åt "En liten värld."Redigering. Hurra!

Eftersom den enda helg som intresserar mig ligger åtta månader framåt i tiden så händer inget särskilt här varken idag eller i morgon. Jag protesterar i tysthet, går inte i några tåg trots att Internationalen sitter som en smäck, och vad jag tycker egentligen får ni nog aldrig veta.

Och för att ytterligare förytliga denna blogg tror jag att jag ska bjuda på en vårsko.
Det är dags nu.
Dolce & Gabbana från Mytheresa.com
(Och ja, jag bara tittar. Är oerhört förtjust i fina kläder. Från hattar till skor. Det är mina tavlor.)






Inga kommentarer: