måndag 22 april 2013

Sonen trodde inte att jag skulle kunna twittra om

alla bidrag i gårdagens inför Eurovisionprogram, men det kunde jag förstås. Skriva är inga problem, men annars är twitter lite komplicerat. Om man nu ska skriva där är det ju najs att få läsare, på samma sätt som det är trevligt att läsa det som andra skriver.
Jag förstår bara inte hur jag ska hänga med i alla uppdateringar, och hur gör de som följer flera hundra?
@sahellberg är i alla fall mitt twitternamn. Om nu någon är intresserad.

Idag ska jag träffa en gammal, gammal kompis. Vi träffades i Sälen i början av 80-talet men har inte setts på över 20 år, så det ska bli superroligt.
Utöver det ska jag ägna mig åt mina alster.
Under tandbedrövligheterna har de inte ens öppnats. Nu är det dags igen.

Vi hörs, hoppas jag!




3 kommentarer:

Robert W sa...

Twitter, podcast och liknande får mig att känna mig urgammal. Jag hänger inte med.
Jag sitter under min korkek och läser en bok.

Åsa Hellberg sa...

Haha, jag förstår precis den känslan men försööööker hänga med.

Singelmamman sa...

Börjar förstå Twitter så smått. Men hinner inte vara där också. Men @Singelmamman är jag även där. Och på Instagram.