fredag 19 april 2013

Jag trodde att jag hade bloggat idag.

Det är något gravt fel på mitt korttidsminne.

Jag kom i alla fall ihåg att be tandläkaren visa er den lilla benbiten som kom ur mitt tandlösa hål.



















På röntgen såg det ut att lossna en större benbit, men den plockar hon i så fall ut om två veckor.
Har jag tur då så har den krupit ut så långt att den bara är att plocka.

Annars då?
Jag har fortfarande inte satt på sommardäcken.
Tre nya är beställda av däckfirman, men försenade. Kommer nästa vecka, förhoppningsvis.
Jag vet inte vad polisen säger om jag blir stoppad.
Aja baja, eller arton tusen i böter?
Och kan jag skylla på tanden?

4 kommentarer:

Ebba Range sa...

Har du haft ont efter den första utdragningen? Du har inte sagt något om det och jag är ju så nyfiken av mig.

Jag var och efterdrog mina sommardäck idag eftersom jag kört en hel del på grusvägar med en massa hål i. Jag och vovven har nästan flyttat till skogs nu under april månad.

Åsa Hellberg sa...

Nej, inte särskilt ont alls. Peanuts i jämförelse med smärtan av infektionen innan jag drog ut den.
Härligt med skogspromenader!

Singelmamman sa...

Tur att tandbiten kommer fram. Vad har du för typ av bil med bara tre däck?

Åsa Hellberg sa...

haha, ett var nytt förra året.