onsdag 24 april 2013

Jag vet inte om ni kan tänka er

hur roligt det är att gå in på Adlibris pockettopplista dessa dagar, men det är det.
Sonjas hemlighet ligger idag på elfte plats, och så högt har Sonjas sista vilja aldrig legat. Däremot har den legat på listan sedan den kom ut (idag på plats 48) och det är också fantastiskt.

Varje morgon går jag igenom mina sajter.
Varje.
Det började jag med när Casanovas kvinna släpptes och med två nya böcker, dessutom i alla möjliga format, har jag fullt upp i uppemot en halvtimma.
EgoÅsa in full blooooooom.

På måndag ska min förläggare och jag gå igenom resten av "En liten värld", vi började lite igår, och sedan börjar min andra redigeringsrunda. Hurra! Målet är att allt ska vara klart i augusti.
För att inte glömma manus fem, som kommer att få vila under redigeringsarbetet med fyran, tänker jag jobba med det idag.
Alltså behöver vi en skrivstuga.
Var så goda!

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Man får vara ego Åsa! Du har lyckats och jag tycker du gör rätt i som är stolt över dig själv för det är jag! :))
Skrivarlyan gick inte av för hackor. Vilket ställe!!

Ninas skrivarlya sa...

Vilken härlig egoboost! Det är du väl värd.

Kati sa...

Hurra, vad härligt. Måste vara en perfekt start på dagen. :)

Anonym sa...

Blomma på du!! :)

Anonym sa...

skulle ju stå Sanna under också