torsdag 25 juli 2013

En bild


Jag försökte verkligen ligga ned och stirra på det här gräset så att även baksidan av kroppen skulle bli lite beige, man jag fick mest ont i ryggen. 

Idag drog jag med mig min dramaten till stranden. N fixar den trasiga bilen, och jag behövde handla toapappper på vägen hem, alltså tog jag med en stora vagnen så att jag skulle ha något att bära i. 
I love min shoppingvagn.
Använder ni sådana?

Nu måste jag sova en stund. Det är utmattande att både författa och solbada.


3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ingen dramaten, veckohandlar med bil + matbutik mellan jobb och lägenhet, 60 m dit :-)

Ebba Range sa...

Dramaten och jag är ett! Den är chockrosa med gula blommor ... ingen missar den ... eller kommentarer om den. Jag har fått den av min son.

Åsa Hellberg sa...

Venus; vad bra!

Ebba; å, en chockrosa måste jag ha någon gång.