onsdag 31 juli 2013

Sonjas hemlighet

är slut igen.
Och jag är lika ledsen som jag var förra gången.
Det är roligt att den säljer men i det här fallet handlar det också om att förlaget har beställt för lite böcker. För hundrade gången.
När Sonjas sista vilja tog slut i början av juli, var det jag som upptäckte det, inte Bra Böcker. Jag skulle tro att det är samma sak nu.
Det är jättetråkigt, inte minst för den som nu vill köpa båda böckerna när nya Sonjas sista vilja-pocketen kom in bara för en vecka sedan efter att för tredje gången varit slut i tre veckor.

Sedan är det ju det där med att lägga energi på det som inte går att påverka.
Jag vänder blad och genast ser det ljusare ut.
Jag har ju två nya böcker på gång, hurra!




5 kommentarer:

Simona sa...

Man får hoppas att rutinerna på ditt nya förlag är bättre. Jag skulle bli helt skogstokig. Tycker faktiskt att det är riktigt dåligt.
Puss!

Åsa Hellberg sa...

JA!!
Puss tebaks.

Ninas skrivarlya sa...

Så tråkigt att det inte funkar. Men nu ser vi fram emot dina kommande böcker och hoppas det nya förlaget funkar bättre.

Ethel sa...

Jag hittade den ena i bokaffären men den andra på cdon:) tur att det finns nätet :)

Åsa Hellberg sa...

Nina; JA! :)

Ethel; ja, det är tur :)