söndag 28 juli 2013

Ett besök på Bauhaus,

ett besök på stranden och ett besök på Konsum, innan jag lagade middag till familjen som idag hade utökats med sonens flickvän.
Nu är de två och köper glass (åt mig också såklart), och N har åkt hem till sitt manus.
Själv tänker jag hänga i soffan och kanske se en film.

Vill ni ser en bra kriminalare kan jag rekommendera Varg Veum på fyran. 21.00.
Jag är extremt känslig och tycker att precis allt är läskigt så Vargfilmerna ser jag inte ensam. Istället ser jag en av alla Netflixfilmerna, vilken vet jag inte än.

Häromdagen såg jag en av mina absoluta favoritromantiskakomedifilmer, dessutom med människor som är en bra bit över 40:
Laws of Attraction med Pierce (vi är du med varandra, i alla fall jag med honom) och Julianne Moore.

Inga kommentarer: