onsdag 10 juli 2013

Väry dåligt med bloggande igår.

Och inte blev det så mycket skrivet heller. Jag gick ut. Behövde få en röd näsa i ett försök att bli munter.

Innan jag åkte hem till N och blev förevigad i bilder som ska användas till utländska förlag, fick jag storstryk i minigolf av en elvaåring. Till hennes stora glädje eftersom jag förstås hade gått ut lika hårt som jag brukar och pratat om att hon inte fick bryta ihop när jag skulle ge henne storstryk.
Hål ett och två var jag fortfarande i stor ledningen, sedan sprack det och mitt eget sammanbrott var därmed ett faktum.

Bilderna då?
Vi tog både casual och finklädda.
Tänkte att förlagen skulle få välja själva.
Jag hoppas att de tar en av dem som såg ut ungefär så här.
Ingen klänning men väldig mycket jag.























Nu skriv i den här stugan.
Tjingeling.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Härlig bild! Älskar att höra sånt där snack innan liret (och för all del under) halva grejen med spel!

Helena sa...

Tummen upp för den bilden!

Åsa Hellberg sa...

Tack Spader och Helena!

I mitt huvud sa...

Fin bild! Och underbar beskrivning av spelet!!