måndag 22 juli 2013

Måndag och ny skrivdag.

I dessa tider blir tyvärr blogginläggen otroligt enahanda (vilket betyder att jag annars tycker att de inte blir det. Hahahaha.)
Men som ni vet vid det här laget behöver jag jobba på. Med romanen som möjligtvis kommer ut 2015; Sara (arbetsnamn).
'
Den som kommer till våren 2014 är i princip klar. Lite redigering återstår och titeln (just nu heter den En liten värld) och omslag är också sådant som ska på plats.
Jag är otroligt nyfiken på hur just omslaget kommer att se ut. Jag tror inte att designern av det har tänkt som jag.
Och med tanke på omslaget är titeln också viktig. Sonjas sista vilja ändrade vi till i sista sekund för att passa omslaget bättre.
Och det var ju lyckat. Ni är några stycken som har läst den boken nu. Hurra!

Dagens skrivstuga ser ut så här. Kan vara en repris, jag har ingen koll på vilka jag har visat längre.
Häng med, för tusan!






Inga kommentarer: