lördag 9 april 2011

Har varit så busy med att inte göra någonting

att jag inte har haft tid att kommentera trevliga lördagsblogginlägg.
Det enda vettiga jag har gjort idag har varit en promenad med huvudet vänt mot marken eftersom jag letade efter vårtecken.
Jag såg blå, gula och vita blommor.

Vad de heter har jag inte en aning om och enda gången det är intressant är när jag ska skriva om dem här.
Nu vet jag att ni alla besitter skarpa och fantasifulla hjärnor alltså får ni försöka se dem framför er.

Lägg en ölburk mitt i bilden så blir den komplett.

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ser ölburken tydligt!

HOUSE of ADELA sa...

Ser den med men vill inte se den...;)Trött på alla som slänger skit i naturen;)

Kram i natten
Adela

Åsa Hellberg sa...

Men det är lite vår över den också.

Agneta sa...

Det borde vara straffbart och förbjudet att slänga förfulande saker i naturen!

Margareta sa...

ölburken lockade fram söndagens första skratt! Här kryper också små blomster som någon annan planterat i min gräsmatta - det är vår!

Åsa Hellberg sa...

Agneta; men för den törstiga kanske är ölburk är det vackraste som finns.

Margareta; japp!

Shamrock sa...

Hör en melodislinga i huvet "busy doing nothing..." men kommer inte ihåg något mer...