söndag 10 april 2011

Tog mig en liten tupplur

mellan halv sex och sju och vaknade rätt förvirrad.
Nu är jag med i matchen och inser att det är söndag.
Var fredag och lördag tog vägen vet jag inte riktigt.

I morgon är det i alla fall måndag, och efter självklara göromål som coaching ska jag försöka hitta en däckbytare som samtidigt erbjuder förvaring.
Det går inte in en synål till i mitt förråd.

Och på tal om nål ska jag lämna in mina allra bästa sommarbyxor till skräddaren.
De är trasiga som sjutton längst ned så jag tänkte att han skulle få lappa och laga lite.
10 år gamla byxor måste man fixa lite med emellanåt.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag fattar inte hellr var den här helgen tog vägen. Jag har bara hunnit med att damma bokhyllan.

Anneli Stålberg sa...

Nej, huj vad det går! Man hinner knappt med i svängarna :)