söndag 10 april 2011

I min presentation här intill skriver jag

att Casanovas kvinna är "min debutbok". Det borde rimligtvis innebära att det kommer en till.
Det var lustigt.
Jag undrar när?

Andra lustifikationer jag har kommit på denna söndag är att det tydligen fortfarande går alldeles utmärkt att köpa ovan nämnda verk i pocket eftersom den ligger på plats nummer tio över de mest sålda biografierna hos Bokus.
Mig veterligen hade den utgått, men det kanske har funnits ett gäng kvar som nu har funnit sina läsare.

Igår var sonens bästa vän här. De har umgåtts sedan de var sex år.
Det var när de var så pluttiga vännen frågade mig om vi hade någon glass och när jag svarade nej sa
"men gå och köp det då!".

Nuförtiden är artigheten i allra högsta grad påkopplad.
Han pratar, har skäggstubb, tackar och hälsar från sin mamma.

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Ha ha ha!
Åh, jag älskar raka puckar.

Spader Madame sa...

Glass behövs ju alltid hemma!

livia sa...

Ha ha! det är precis därför jag älskar barn, dom är otroligt roliga!