torsdag 12 december 2013

Dagens skryt

Kundrecensioner

Det finns 12 recensioner av Sonjas hemlighet. Sätt betyg och recensera.

Åter en fantastisk bok av Åsa Hellberg. Att få fly...

Åter en fantastisk bok av Åsa Hellberg. Att få fly verkligheten och följa Sonjas väninnor är riktigt mysigt och avkopplande, ser framemot en tredje bok.

Hurra, precis vad jag behöver när jag nu drar igång sista skrivdagen på Sara.
Har fortfarande inte en aning om hur jag ska få ihop det här projektet, så jag tuffar på så får vi se vad som händer. Jag la till något i manuset igår som jag funderar på att ta bort. Eller inte.
Ja, ni fattar.
Sa jag att det ska lämnas in imorgon?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör hårt! //Maria

Snäckskalsdalen. sa...

Såg dina böcker hos min svägerska igår! Hon hade fått dom i present av sina väninnor!

Åsa Hellberg sa...

Maria; tack!

Snäckan; haha, vad kul!