måndag 30 december 2013

En timma och tio minuter tog det.

Och nu ska bredbandet vara inkopplat om en timma eller två.
Innan arton sa de för en vecka sedan.
Kan vi hoppas att det funkar den här gången?
By the way för att inte låta som en tjurskalle, så älskar jag Telias teve. Vi kan tydligen spela in vissa program, eller se dem från början om vi kommer in lite sent. Fiffigt, eller hur?

Det har inte blivit särskilt mycket röjt idag, jag har mest myst över det faktum att kök och vardagsrum/sovrum är klart.
När jag tar tag i sonens rum kommer det nya kartonger till "mina" domäner. Det känns inte ett dugg lockande just nu när det är fint.
Å andra sidan ska jag inte vara i stan förrän i morgon kväll, så om jag tar nya tag under dagen kommer jag säkert att hinna tills sonen kommer hem.
En hel slappdag är nog precis vad jag behöver.
Jag måste bara hitta mina Stolthet & Fördom dvd:er.

Inga kommentarer: