måndag 16 december 2013

Nu är ni förstås helt ointresserade av huruvida jag fick magknip eller inte,

vi kan väl bara konstatera att det återstår en hel del nu eftersom jag är hemma lite snabbare än jag tänkte.

I år blir det nämligen julklappar igen, det har i princip varit helt tomt under granen de senaste två åren eftersom jag har skrivit böcker när ingen har velat anställa mig.
Det har väl till sist visat sig vara rätt bra, men har varit en tuff resa fram tills nu.

På vår minijulafton på onsdag har vi ingen gran (vi bor i en flyttlåda fram tills söndag), däremot har vi många många paket.
Ingen förtjänar det bättre än min unge ... och hans mamma.



2 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Åh, men nu fick jag en tår i ögat igen ... Klart ni är värda det båda två!

Åsa Hellberg sa...

Tack Hanna!