tisdag 17 december 2013

Jag hoppas att jag har kommit ihåg allt.

Nytt tv-abonnemang eftersom vi nu kommer att få fiber och inte längre kan ha Comhem (som inte levererar via fiber just där vi bor). Vi valde Telia som har ett lika stort utbud. Det är superviktigt för mig som älskar teve.
Elabonnemang.
Flyttanmälan.
Flyttfirma och städ är beställt.

Kan ni komma på något mer?

Mitt möte blev inställt idag, alltså kan jag ägna dagen åt att köpa fler julklappar innan jag städar lite eftersom vi ska ha en minijulafton här i morgon trots röran och alla kartonger.
När det är klart ska jag sätta in en annons om att ett bord bortskänkes.
Ett vardagsrumsbord som inte längre får plats (eller behövs.)
Iiii. Jag har ju ett nytt matbord.
Vi behöver aldrig mer äta i soffan.

De första som ska inviga bordet är tre författarbrudar som kommer på middag i mellandagarna.
Tills dess ska det vara i alla fall hyfsat uppackat i lägenheten.
Å, vad jag längtar!

Inga kommentarer: