onsdag 11 december 2013

Det var rysligt trevlig hos Grand Agency.

Många bekanta och jag har babblat och ätit bröd med skinka och druckit julmust, och därefter så många sega tomtar att det verkade som om jag hade deadline på att tömma godisskålen.

Utöver det är jag är helt slut. Groteskt sömnig men på ett strålande humör. Det är ju tur i alla fall.
I natt vaknade jag fem gånger. Igen.

Jag har fått tips om klimakteriepiller av en väldigt snäll bloggläsare, och i helgen (som är ledig) ska jag köpa dem, trots att de är stora att svälja.
Något måste jag göra. Till sist ryker väl det goda humöret också.

Klockan nio ska jag ligga i min säng och se Grey´s.
Om jag inte har somnat innan dess.

2 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Vaknade i natt, sjöblöt av svett, och tänkte att "Jaha, Åsa och jag, liksom". :)

Åsa Hellberg sa...

Annika, du och jag. Jag ska tipsa dig om pillren om de funkar!!