måndag 16 december 2013

Vi ska åka på en veckas charter, mannen och jag.

Och om man frågar mig lutar det just nu åt Oman.
Där är det nämligen varmt i vattnet, 26-27 grader, OCH mina kompisar har varit där och rekommenderar det.

PÅ Kanarieöarna (där Nisse bodde i flera år och jag reste till och från flera gånger i veckan när jag jobbade på flyget) och alla andra ställen (Thailand är för långt) är det i runda slängar 19-20.
Vill man att jag ska bada åker man alltså till Oman, annars kan man förstås plaska i en pool.

Vad säger ni om en vecka i månadsskiftet jan/feb?




5 kommentarer:

Izabella sa...

Det låter bra! Jag valde Åre vecka sex.

Annika Estassy sa...

Skönt med varmt badvatten! Och du är verkligen värd lite semester!

Spader Madame sa...

Jag tycker att du ska åka dit där vattnet är varmt!

Anonym sa...

Låter toppen! Vi var på väg till Oman men bytte det mot Indien. Men Oman står fortfarande högt på listan! Verkar vara mycket spännande och lagom långt att åka.

Åsa Hellberg sa...

Då hoppas jag på Oman!