lördag 3 september 2011

För att få saker och ting att gå ihop

ska jag för andra gången den här veckan tillbringa tre timmar i tvättstugan.
Förra gången jag var där låg Hemmets Journals intervju med mig uppslagen på den lilla bordet där man kan lägga tidningar man vill bli av med.
Jag tror inte att tanterna känner igen mig.
I alla fall har de inte sagt något.
Det kan bero på ämnet, även om jag personligen tycker att det går alldeles utmärkt att prata om sexmissbruk även om man är i en tvättstuga.

Men det är jag det.
Jag är nog skadad efter några år i branschen.

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Gamla tanter är nog inte vana att prata om sex över huvudtaget

Åsa Hellberg sa...

haha, nä, det kanske du har rätt i:)

Fru Venus sa...

Kanske dom inte ens kommer ihåg vad sex är? Jösses.....var går gränsen vid tant?

Åsa Hellberg sa...

I mitt hus... 80.

Martina sa...

Pratade om det (omkring) med en tant 50+ i tvättis förra veckan
hon menade på att man ska inte förvånas eller döma för världen är bra tokig eller inte som man trott och män är som dom är, när det kom på tal att jag är särbo.